Adam Kępiński
Adam Kępiński
szybki900 szybki900
511
BLOG

Liderzy Palikota - OW 21 Opole

szybki900 szybki900 Polityka Obserwuj notkę 3

 

OW 21 Opole - Adam Kępiński

"Urodziłem się 36 lat temu w Ozimku. Ukończyłem ekonomię na Uniwersytecie Opolskim. Już wtedy wiedziałem, że kiedyś dostanę szansę, aby brać udział w czymś wielkim. Dlatego w 1999 r. rozpocząłem działalność polityczną i do 2003 r. byłem działaczem szczebla lokalnego, kiedy to porażony układami i układzikami powiesiłem politykę na kołku. Do polityki wróciłem ponownie w 2010 r. startując z własnego komitetu w wyborach samorządowych. Krótko przed wyborami wziąłem udział w Kongresie zorganizowanym przez Janusza Palikota. Dałem się przekonać i uwierzyłem w lepsze jutro. Dzisiaj jestem wiceprzewodniczącym Ruchu Palikota w okręgu opolskim oraz szefem we własnej firmie. Prywatnie społecznik i zapalony pilot szybowcowy, ale przede wszystkim kochający ojciec Stasia i Władka."

Lista kandydatów na posłów Ruchu Palikota okręg wyborczy nr 21

http://www.ruchpalikota.opole.pl/lista-kandydatow

 

szybki900
O mnie szybki900

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka