Artur Dębski
Artur Dębski
szybki900 szybki900
354
BLOG

Liderzy Palikota - OW 20 Warszawa II

szybki900 szybki900 Polityka Obserwuj notkę 1

 

OW 20 Warszawa II - Artur Dębski

"Urodziłem się w 1969 roku w małej podwarszawskiej wsi Siestrzeń . Wykształcenie średnie . Prowadzę własną działalność gospodarczą . Specjalizuję się w obrocie towarowym z krajami dalekiego wschodu. Na rynku od 1995 roku . Szczęśliwy mąż oraz ojciec trójki dzieci. Kandyduję do Sejmu RP, bo chcę żyć w NOWOCZESNYM PANSTWIE! Dołączyłem do grupy wspaniałych ludzi 02.10.2010. Tego dnia w Sali Kongresowej Janusz Palikot zaprezentował swoją wizję Nowoczesnej Polski. Uwierzyłem i postanowiłem pomóc w realizacji tego przedsięwzięcia. Wiele miesięcy całkowicie bezinteresownego zaangażowania zaowocowało wielkim sukcesem RUCHU PALIKOTA. Po zarejestrowaniu list we wszystkich 41 okręgach wyborczych na terenie kraju czas na prawdziwy egzamin. WYBORY 2011 - wierzę , że tak jak ja zaufają Państwo Januszowi Palikotowi. Organizacja oraz nasz lider wybrali mnie na wiceprzewodniczącego RUCHU PALIKOTA. Jako zastępca Janusza Palikota obiecuję realizację naszego sztandarowego hasła - STOP OBŁUDZIE."

Lista kandydatów na posłów Ruchu Palikota okręg wyborczy nr 20


 

szybki900
O mnie szybki900

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka